D-Link Boxee Box 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link Boxee Box 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Denze 11-09-2013
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Let op, ondersteund (momenteel?) geen netflix in europa! Ook andere streaming diensten als hulu werken niet zonder via een vpn omweg net te doen of je in us zit. Aanmelden op thuisnetwerk en delen van bestanden vanaf pc werkt wel prima.

Denze 23-10-2013

Frans, ik zou het niet weten. Heb Netflix op Boxee opgegeven en in plaats daarvan HBO bij mijn glasvezelprovider besteld.

Frans de Wit 21-10-2013

Werkt Netflix inmiddels met de Nederlandse ondertiteling ?

wings-hifi 05-02-2013
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Heb deze boxeebox ook een paar maand in bezit, hiervoor had ik een AC Ryan en alleen maar elende er is geen een goed werkende firmware, dus over naar de boxee.
heb eerst de laatste firmware erop gezet en mappen op de usb schijf gesynchroniseerd en ook op het netwerk deel ik bestanden.
in de app "Films" laat hij niet alle films zien die op de schijf staan en dat heeft te maken met de indeling of bestandstype.
de afstands bediening is erg handig, als ik een map op mijn Mac benader moet ik namelijk altijd inloggen en dan is zo'n toetsenbord erg snel.
de grote hoeveelheid aan apps zijn ook erg leuk en de bediening van "Youtube leanback" vanaf de android telefoon is erg handig. ook de bediening met telefoon is mogelijk.
*1 minpuntje is de Fan die iets lawaai maakt.

RaYaN135 25-11-2012
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Aansluiten ging vrij gemakkelijk, al is de handleiding een lachertje, en ook niet in het Nederlands. Wat ik vervelender vindt is het feit dat de speler geen bronnen herkent. Ik kan alleen bestanden (zowel films en muziek) afspelen door ze via het icoon "bestanden" hard te benaderen. Overigens zie ik sommige schijven wel kompleet, en op andere schijven alleen de mappen, maar niet de inhoud, terwijl wel alles op gedeeld staat. Ik heb de box nog niet zover dat hij een biblio aan maakt, van al mij bestanden. De box is ook niet zichtbaar op de PC (alles in een bedraad netwerk), terwijl hij mijn Sony TV wel ziet. Dus... het zal wel niet aan de box liggen, maar aan mij PC cq. netwerk, maar kom er maar eens achter wat....
Hier had D-link wel wat meer aandacht aan mogen geven (FAQ, troubleshooting o.i.d.). Blijkaar moet je weer een whizzkid zijn, om met dergelijke app. aan de gang te kunnen. Als iemand nog een idee heeft, hoor het graag. Hou jullie op de hoogte.
Van de muziek die ik beluistert heb, en films gezien, verder allemaal prima, ondertitels (na instellen in hoofdmenu), gaat ook automatisch. Speelt ook FLAC af, voor muziek. Alleen jammer dat hij bij het afspelen van muziek gelijk naar de screensaver gaat, ik heb liever de artiest info continue in beeld.

RaYaN135 21-01-2013

Please go into the recovery menu and select "Reset all settings" and then apply the latest firmware version.

Recovery console: http://support.boxee.tv/entries/20778533-boxee-box-recovery-console
Manual upgrade: http://support.boxee.tv/entries/328816-manual-upgrade

RaYaN135 13-12-2012

Na onderstaande problemen contact gehad met de helpdesk van D-link. Deze adviseerden e.e.a. te resetten, en de laatste update binnen te halen. Blijkbaar is de door mij binnengehaalde update, nadat ik hem gekocht had, niet de laatste. Gaf ook geen melding, dat dit niet de laatste was. Inmiddels werkt e.e.a. Hij heeft keurig een biblio aangemaakt van de films. Helaas kent hij niet alles, vooral oude series niet. Nog niet ontdekt of je handmatig de biblio info kunt maken. Tot nu toe (1 maand in gebruik) geen verdere klachten.

Jeroenveej 20-01-2013

Hoi,

Ik heb sinds gisteren ook een boxee. De installatie was een fluitje.
Ik zit met het zelfde probleem als jij hier beschrijft. Ik moet mijn bestanden dus zelf benaderen dan speelt de boxee ze prima af!
Maar de boxee vindt zelf niets.
Ik heb een WD live 2tb als netwerk schijf, deze ziet de boxee ook. Maar hij wil zelf geen media vinden op de schijf!
Heb jij of iemand anders een tip?

Mvg jeroen

Marcus-64 03-11-2012
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Heb onlangs een Boxee box gekocht. Het instaleren was een fluitje van een cent en de mogelijkheden van dit apparaat zijn verrassend goed.
Voor degelijkheid heb ik de Boxee een 3 gegeven omdat de Boxee eigenlijk nooit gewoon op start bij mij. Als ik hem gewoon via de afstandbediening opstart geeft hij "loading" aan. Dat "loading" kan vervolgens oneindig lang duren (hij loopt dus gewoon vast als hij opstart).
Ik krijg hem wel steeds weer aan de praat door heem te resetten door lang op het aan uit knopje te drukken wat op het apparaat zelf zit (lukt niet via afstandsbediening) en hem vervolgens ook weer via dit aan uit knopje aan te zetten. Dit aan uit zet systeem lijkt mij niet echt de manier waarop dit apparaat aan en uit gezet hoort te worden.

Verder kan ik geen twee HD disks van het zelfde merk (WD) tegelijk op ht apparaat aansluiten. De boxee heeft twee USB poorten maar als je twee WD externe harddisk drives aansluit wordt er maar één van de twee herkend.

r_meneer 10-06-2012
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

De Boxee Box is een zogenaamde 'fork' van de 'XBOX Media Center (XMBC)'.
XBMC staat overigens helemaal los van Microsoft of de XBOX. De kracht van XBMC (en dus ook Boxee) is dat het is ontwikkeld om zoveel mogelijk bestandsformaten te kunnen afspelen. MKV, OGG, Vorbis, XVID, DIVX, AVI, MPG2, MPG3 noemt ze maar op, de software speelt het af. De makers van de Boxee Box hebben het fundament van XBMC (welke overigens opensource is) gebruikt om deze speler te bouwen. Hier zit dan ook de grote kracht van het apparaat. De makers richten zich met name op het ontwikkelen van kwalitatief hoge software ipv elk kwartaal een nieuwe mediaspeler. De Boxee Box lijkt dan ook relatief oud, maar de software wordt regelmatig bijgewerkt. De hardware in dit kleine doosje bestaat uit een Intel Atom processor en speelt zonder problemen 1080p en 3D content af.
In basis is de Boxee Box een mediaspeler, zoals vele op dit moment op de markt.
Wat de Boxee Box uniek maakt, ten opzichte van alle andere mediaspelers, is dat de files (films, serie en muziek) binnen je netwerk of externe harddisk automatisch worden geindexeerd en voorzien van allerlei informatie zoals seizoen, trailers, acteurs, artiest etc. Wil je een film kijken maar je hebt geen ondertiteling? Geen probleem, Boxee is in staat om online de ondertiteling voor je te downloaden. Tevens kun je fatsoenlijk op internet browsen en bijvoorbeeld Uitzending gemist bekijken. Flash wordt namelijk zonder probleem ondersteund. Daarnaast worden er meer dan 100 verschillende 'apps' aangeboden met media content. Naast de bekende Youtube en Vimeo kun je een kijkje nemen op diverse kook kanalen of terug gaan in de tijd met de Wolfgang app.
Mocht je de vormgeving van de kastje niet mooi vinden dan is het geen enkel probleem om deze in de kast, achter gesloten deurtjes, op te bergen. De afstandsbediening werkt namelijk op basis van bluetooth ipv infrarood. Op de achterkant van de afstandsbediening is tevens een erg handige QWERT-toetsenbord terug te vinden. Ideaal voor tijdens het browsen.
Heb je een Iphone of Ipad? Dan kun je zonder problemen je media vanaf je Ipad of Iphone via Airplay afspelen. Hierdoor kun je dus zonder al te veel problemen diensten als Spotify draadloos via je stereo / home cinema set beluisteren.

marwille23 10-03-2012
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Nadelen: Je kan geen wijzigingen aanbrengen met de cd-hoesjes betreffende albums en artiesten. Zeer slechte WiFi. Foto's worden niet ingescand maar rechtstreeks van server gelezen. Hierdoor ook geen mooie voorbeelden.Meer gericht op Amerikaanse markt. Als je een wijziging aanbrengt met een hoesje op de server moet het gehele systeem weer worden gereset om de gewijzigde hoes zichtbaar te krijgen op scherm.

jeewee73 13-03-2012

Je hebt het over nadelen maar je noemt er maar 1. Zijn er nog meer nadelen? Ik overweeg om de Boxee aan te schaffen nl.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij weinig tot niks uitmaakt wat voor hoes er getoond wordt, als er maar een hoes getoond wordt wat relevant is vind ik het al prima.

Mikestah 27-05-2012

Dit is 1 van de beste streamers wat er op dit moment op de markt is.
Zoveel specs en afspeelmogelijkheden, dat ik het gevoel heb dat jij het allemaal niet helemaal kan bevatten, dus snappen. Ik zeg lees nog eens een keer rustig the manual (RTFM)door en geef dan nog een keer een cijfer en review!!

Jefftt 30-12-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

1 woord Briljant, verschillende spelers gehad zoals wd hd en acryan playon maar deze speelt alles af, happert nooit en heeft tevens de mogelijkheid voor apps en een ingebouwde videowall waardoor het heel eenvoudig is de info van de films te bekijken zoals trailers.

Edwin73 11-10-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Na een teleurstellende ervaring met een AC Ryan Mini HD2 (Wifi netwerk) besloten een Boxee Box te kopen.

Installatie:
Ik heb dit product via 802.11n (150MBit) wifi aangeloten op mijn Synology NAS. Media wordt gedeeld via SMB.

Installatie is zeer eenvoudig. Via een soort wizard worden alle instellingen gedaan en binnen een paar minuten heb je e.e.a. werkend en ben je online.

Films:
Films via netwerk worden (na het 'koppelen' van de betreffende netwerk schijf) automatisch 'geimporteerd'. Er wordt automatisch een film poster, trailer en een beschrijving van de film van internet gehaald. Dit werkt verbazingwekkend goed. Soms wordt echter niets gevonden, maar dan kun je handmatig de juiste film zoeken, waarna de genoemde content alsnog aanwezig is. Verder is er een mogelijkheid om automatisch ondertitels te zoeken als deze niet in de mkv zitten, danwel als srt op het netwerk staan.

Series:
Bij gebruik van de juiste folder structuur worden ook series netjes herkend en ingedeeld in afleveringen en seizoenen. Bij iedere aflevering wordt via tvdb.com automatisch een beschrijving
gezocht. Ook hier kunnen automatisch ondertitels worden gezocht.

Muziek/ foto's:
Werkt wel, maar moet via het zoeken in folders worden afgespeeld. Gezien de uitmuntende ondersteuning van films en series vallen muziek en foto's nogal uit de toon. Dit apparaat lijkt me niet erg geschikt voor het beheren en afspelen van een uitgebreide foto of muziek collectie. Beetje jammer, maar het gaat mij voornamelijk om video materiaal, desalniettemin hierdoor een 6 voor de mogelijkheden, waar dit anders een 9 zou zijn.

Apps:
Er schijnt een uitzending gemist app te zijn, maar ik heb deze nog niet kunnen installeren. De overige apps zijn wel aardig, heb wat Ted videos bekeken en dit gaat goed. Dit is voor mij niet het hoofddoel, heb er dan ook niet veel tijd aan besteed.

Social media:
Hierover kan ik kort zijn, hiervoor heb ik geen interesse, kan wat mij betreft worden verwijdert.

Performance/ feel:
Iha is het UI erg vlot en goed te bedienen. Ook HD films (10GB/film) via het netwerk worden goed afgespeeld. Bij het starten van de film en scrollen moeten even gebufferd worden, maar dit is een kwestie van seconden, daarna speelt hij zonder onderbreken.

Conclusie:
Een vlot apparaat, dat doet wat hij moet doen. Het social media aspect interesseert mij niet echt. Als er een XBMC box gemaakt zou worden zou ik deze kopen, waarschijnlijk betere support voor audio en foto's zonder alle facebook en twitter flauwekul.

Tot die tijd is de Boxee Box waarschijnlijk de beste aut-of-the-box oplossing. Ik ben er i.i.g. heel blij mee en ben verbaasd over de mogelijkheden van dit apparaat.

Rowé 06-11-2011

Hi Edwin, Ben zelf aan het overwegen om het ook aan te schaffen maar hoe zit met hd films bekijken via de wifi? ben bang voor happeringen.

Fremer 25-10-2011

Hallo Edwin73,

Ik ben sinds kort ook de eigenaar van een boxeebox. Inderdaad een puik apparaat waar ik veel plezier van heb.
Het automatisch halen van een filmposter, beschrijving etc van een film lukt bij mij nog niet. Moet ik hiervoor ergens nog iets instellen ? Laat maar eens weten als je tijd hebt.
Mvg, Fremer

Poefpoef 06-06-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Deze mediaspeler vind ik onbruikbaar voor het afspelen van de eigen & grote muziekcollectie. Dit is wel waar ik deze speler voor gekocht heb; ik wilde graag een high-end model omdat ik een grote collectie muziekbestanden heb en er niet van houd te wachten bij het bladeren door de collectie.

De speler heeft veel gimmicks en heeft veel functies om inhoud direct van het internet te streamen, maar zoiets simpels als het continu presenteren van de naam/artiest van het af te spelen muziekstuk is er niet bij. In plaats daarvan verschijnt een screensaver. De Boxee heeft geen LCD waarop het nummer en/of artiest wordt weergegeven, dus het blijft soms gissen naar wat er wordt afgespeeld.

Het indexeren van een grote verzameling bestanden gaat moeizaam en is eigenlijk een drama. Na een week bezig te zijn geweest, was de Boxee nog steeds bezig met indexeren. Indexeren van via UPNP aangeboden media werkte in het geheel niet.

Het browsen door de grote geindexeerde collectie (1100 artiesten) ging niet vloeiend. Ook het browsen direct van de netwerkschijf is erg traag. Er lijkt niets tijdelijk bewaard te worden, als ik voor de tweede keer naar dezelfde directory ga, begint de Boxee weer opnieuw met het ophalen van de gegevens. Mijn Playstation doet dit sneller, maar de Boxee daarintegen staat het toe tijdens het bladeren gelijktijdig naar muziek te luisteren. Dit is het enige positieve punt dat ik aan de Boxee voor wat betreft het luisteren naar MP3's heb kunnen ontdekken.

De bij de muziekalbums geplaatste cover art wordt niet gebruikt. Boxee haalt de afbeeldingen van het net. Dit maakt het er niet sneller op.

Shuffle functie? Ontbreekt. Playlist maken? Ontbreekt? Muziek ordenen naar genre? Ontbreekt, alleen bladeren via album of artiest. Zoeken naar muziek? Ondanks de hiervoor geschikte afstandsbediening met toetsenbordje, kan alleen gezocht worden in de verzameling YouTube filmpjes.

Conclusie: niet gebruiken voor het beluisteren van de (eigen) grote muziekcollectie! Boxee lijkt veel meer gericht te zijn op het bieden van online content.

Poefpoef 02-08-2012

Na meer dan een jaar deze speler te hebben gebruikt, is er met software updates nog steeds geen verbetering gekomen ten aanzien van de nadelen die ik heb ondervonden bij het afspelen van muziek.

Na diverse malen contact te hebben opgenomen met de klantsenservice van Boxee, werd mij uiteindelijk geadviseerd om het indexeren achterwege te laten.

Geen probleem, maar het bladeren door mijn muziekbestanden werkt ook niet goed. Nog steeds last van lange wachttijden.

Het veranderen van nummers kan terwijl er een nummer gespeeld wordt. Echter, soms speelt de Boxee meer dan een minuut lang nog het oude nummer af, voordat het nieuwe nummer begonnen wordt.

Wat nieuw is sinds mijn review vorig jaar, is dat Spotify ook werkt op de Boxee. Dit is op zich een prima betaalde dienst, maar toch ontbreken veel functies in deze app, die het gebruik van de Boxee als muziekspeler bruikbaar maken. Je kunt met de Spotity app niet zoeken in de Spotify muziekcollectie, maar alleen de afspeellijsten afspelen die je met je PC gemaakt heb. Daarom ben ik uiteindelijk met deze dienst gestopt.

Verder reboot de Boxee soms spontaan, het systeem is bij mij dus niet helemaal stabiel. Aangezien je niets aan het systeem kunt veranderen en updates automatisch geinstalleerd worden, is dit een probleem van Boxee en/of de hierop geinstalleerde apps.

Al met al ben ik niet tevreden over de geboden mogelijkheden om deze speler in te zetten als muziekspeler. Een normale media-PC met bijvoorbeeld XMBC is voor dit doel veel beter.

Het afspelen van films doet de Boxee voortreffelijk.

Wilfried4712 31-12-2011

"niet gebruiken voor het beluisteren van de (eigen) grote muziekcollectie!" ==> welke mediaspeler gebruik je nu?

MLTheunissen 28-05-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Ik maakte voorheen gebruik van de AC Ryan Playon HD Mini als media player en daar was ik zeer tevreden over. Maar omdat je daar eigenlijk alleen maar video's, foto's en muziek kunt bekijken/luisteren was ik toe aan iets nieuw en daarom heb ik de overstap gemaakt naar de Boxee Box. En ik moet zeggen dat dit wel op dit moment de media player is onder de media players.

Dit apparaat heeft ongekende mogelijkheden want buiten het afspelen van video's, foto's en muziek bevat het apparaat ook nog iets van bijna 200 apps (o.a. ook adult apps) en in een ingebouwde webbrowser.
Dat laatste vind ik super handig want nu kan ik eenvoudig op de TV effen naar een internet pagina kijken. Omdat het internetten via de afstandsbediening (het manoeuvreren dan) niet ideaal werkt heb ik inmiddels op een USB-poort een muis aangesloten en nu gaat de bediening een stuk beter (het is wel jammer dat het scrollwiel niet werkt op de Boxee Box en je kunt ook niet in het menu komen, dus al met al moet je zowel de afstandsbediening gebruiken als ook de muis om enigszins goed te kunnen browsen). Het is eerlijk gezegd best een genot die ingebouwde browser en ik vind het zeer handig (de browser is ook snel).

Aan de afstandsbediening moest ik effen aan wennen want hij is vrij klein en je hebt hem makkelijk verkeerd in de hand waardoor de bediening iets anders doet dan je verwacht. Wat dat betreft hadden ze de afstandsbediening iets beter kunnen uitvoeren (het voelt en ziet er ook niet echt degelijk uit). De knoppen bediening werkt wel prettig en het QWERTY-toetsenbord aan de achterkant is natuurlijk helemaal super (zeker bij gebruik van het browsen en o.a. You-tube). Dat het toetsenbord niet verlicht is maakt mij niets uit want ik kijk toch altijd TV met licht aan. Dat er geen verlichting opzit is alleen maar gunstig voor het batterij verbruik.

Wat ook handig is bij deze player is dat de afstandsbediening werkt via RF (radio) i.p.v. infrarood. Het gebruiksgemak is hierdoor veel beter en je hoeft niet meer te richten (je kan het apparaat nu ook gewoon in een dichte kast plaatsen). Het nadeel is wel dat je nu minimaal twee afstandsbedieningen nodig hebt want je moet het geluid van de TV of home-cinema regelen met de afstandsbediening van dat apparaat. De Boxee Box heeft wel een soort van volume regeling maar dat werkt niet bij alle bestanden. Er is echter een oplossing om de Boxee Box toch te bedienen met b.v. een universele afstandsbediening (zoals Logitech die velen hebben waaronder ik ook) en dat is door het aanschaffen van een USB-IR module en wel de "Manta TR1 For Boxee" bij "Twisted Melon". Ze zijn echter wel alleen te verkrijgen in Canada maar je kunt hem gewoon online bestellen (duurt 2 weken voordat je hem ontvangt). Ik heb deze inmiddels aangesloten op de Boxee Box (je krijgt er trouwens ook een handleiding bij hoe je de afstandsbediening moet instellen) en nu kan ik ook met de universele afstandsbediening van Logitech (ik heb het type 885) de Boxee Box bedienen en gelijktijdig de home-cinema (voor het geluid) en de TV. Dat werkt super moet ik zeggen.

Qua gebruiksgemak en bediening werkt de Boxee Box zeer prettig en je komt zeer snel bij gewenste opties. Op grafisch gebied en de vele online mogelijkheden is deze Boxee Box natuurlijk perfect (ziet er allemaal schitterend uit).

Het enige echte nadeel van deze Boxee Box is dat als je veel of een paar video bestanden hebt staan in een map en je speelt een bestand af dat je niet direct naar een volgende/vorige bestand kunt gaan. Je moet dan eerst het bestande bestand verlaten en dan het andere bestand kiezen. Dat is eigenlijk het enige echte minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken. Voor de rest ben ik zeer tevreden over.

Ook komen er nieuwe updates uit dus misschien is mijn kleine probleem in een volgende update opgelost.

Dennis001 23-05-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Na veel ervaring met andere spelers, waaronder slechte ervaring met de ac ryan playon!hd, is dit een fantastisch apparaat.

Dit apparaat werkt in 1 keer, de firmware updates gebeuren volledig automatisch en werken dan ook meteen goed, een verademing tov de playonHD.

De Boxee ziet er prachtig uit, veel kleiner dan je zou denken van de foto's. Ik krijg veel positieve reactie van mensen die hem zien staan. De afstandbediening werkt beter dan ik van te voren dacht. Je stelt eerst alles eenmalig in (ondertiteling, geluid enz) dan zijn de knoppen op de afstandbediening meer dan genoeg, wil je nog wat veranderen kan dit makkelijk. Je kan alles makkelijk via het menu aanpassen bv. als de ondertiteling iets te snel loopt, kan je de snelheid simpel aanpassen.

Alles werkt lekker snel ook veel beter tov de PlayonHD. beeld en geluid is inderdaad super, zelf 30 gig HD film speelt hij zonder schokken af. Ook de automatische jukebox werkt leuk.

Alleen, inderdaad moet je als het wat donker is, voor het qwerty toetsenbord een extra lampje aanzetten anders is het wat mindert leesbaar. Maar ik gebruik dit toch niet zo vaak.

Ook een leuk detail is dat het verlichte logo minder fel licht geeft, als je een film kijkt, zodat dit niet meer storend is.

Ben erg tevreden over dit mooie, degelijke en lekker werkend apparaat.

guidok 09-05-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Na een WD TV Live mediaplayer overgestapt naar de Boxee Box. Wat een wereld van verschil. Dit werkt gewoon in 1 keer super en ook de Apps werken geweldig. Uitzendinggemist werkt prima. Toetsenbord op de afstandbediening werkt op basis van RF en werkt dus ook als de boxee in een kastje staat en is ook te gebruiken als een iphone remote app.

akasis 24-11-2012

Mijn Tvix M7000a staat op het punt het te begeven.
Ik twijfel nu tussen deze Boxee of de WD TV Live (hub).
Jij hebt de WD TV live gehad. Kan jij me aangeven, wat de verschillen zijn? Uit jouw ervaring gesproken?
Ik hoop dat ik snel van je hoor!

jorisbongenaar 15-04-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Nadat ik eerst een AC Ryan mini 2 had geprobeerd deze toch ingeruild tegen een Boxee Box. Wat een verademing is dat. De Boxee Box is erg gebruiksvriendelijk super strak beeld en geluid. Snelle menus en veel meer mogelijkheden dan ik tot nu toe heb kunnen proberen.
De Boxee Box vult zelf je cover art en beschrijvingen van films in (itt spelers die gebruik maken van YAMJ, wat erg omslachtig werkt).
Ik gebruik het apparaat met een Synology NAS over een WiFI 300 Mbps verbinding. Tot nu toe spelen alle films (ook HD) middels deze verbinding goed af.
Tot nu toe zeer tevreden en de meerprijs tov de goedkopere spelers meer dan waard.

japawo 23-02-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Heb hiervoor een ander merk mediaplayer gehad, bij nader inzien te bewerkelijk om te kunnen spreken van een handelbaar product. De D-link boxee box is daarentegen niet alleen een compleet en handig product, maar ook nog eens klein en prettig om te zien. Hier krijg je volgens mij nooit spijt van, ondanks de pittige prijs. Dankzij handige afstandsbediening gewoon simpel en bruikbaar internet op je TV, vele honderden apps & channels, naast de standaard mogelijkheden van iedere mediaplayer. Kortom, ik ben in korte tijd een fan geworden van dit boxje.

tjal2 25-01-2011
Geschreven voor: D-Link Boxee Box 0 GB

Subliem apparaatje. Reageert zeer snel op afstandbediening. Behalve als mediaplayer die heel goede beelden en geluid afleverd, ook geschikt voor internet. Browser is een beetje beperkt, kan niet alle sites afspelen. Via Bartsidee kan van verschillende Nederlandse zenders Uitzending gemist bekeken worden.

Roland01976 22-01-2011

mooi en klein.
De keybord op de afstansbediening is s'avonds slecht te lezen.
Youtube in hd kijken gaat super